10.10.2007

Bebeklerde Burun Akıntısı

Biz bir haftadır Ela’nın hastalığını gidermeye çalışıyoruz. Hiç olmayan mızmızlık ve iştahsızlıkla başladı belirtiler. Uykusuzlukla devam etti ve burun akıntısı. Akşam olduğu için doktorunu rahatsız etmek istemedim.

Evde olan wicks sabaha kadar işime yaradı. Kaynattığım suyun içine bir çay kaşığı wiks attım ve odasına koydum.

Sabaha kadar nefes almasını, rahat uyumasını sağladı.

Hemen doktorunu aradım ve ilaçlarına başladık. Tabi bebek ilaçları hemen kesip atmıyor akıntıyı. Hele de burun damlasını damlatmak çok zor oluyor. Tavsiyem, bebeği çok sıkmadan korkutmadan damlatmak.

Bir başka tavsiyem de akşam yatarken de banyo yaptırmak ve küvetine; banyo suyuna azıcık wicks koymak. Çok rahatlatıyor, nefesini açıyor.

Bebek grip olunca anneye geçmesi çok doğal. Bana da geçti tabi. Hep beraber hastalığı yeniyoruz.

Bu kış bebekler hiç hasta olmasın

Hiç yorum yok: