30.06.2010

Hamilelik Hikayelerim-2

Hamileliğim ilk 2 ay tansiyonum düşerek ve midem bulanarak geçti ama beni çok etkileyecek şeyler olmadı. Ben yine Cumartesi de dahil, sabah 09.00 akşam 19.00 mesaisiyle koşturuyor, sandalye tepelerinde fırına tepsi yerleştiriyor, tencere almak için üst dolaplara uzanıyordum. Böyle böyle 6 aylık olmuştu bebeğim. Ama ben hiç hissetmiyordum. Ne tekme ne hareket. Hep eşime dinletiyordum "bir kontrol etsene şunu" diye. O, 3. aydan itibaren şılap şulap birşeyler duyuyordu çünkü.
İşe otobüsle gidip gelirken de hiç kimse hamile olduğumu anlamıyor yer vermiyorlardı :( Bazen benden büyük hanımlar anlıyor onlar yer veriyordu, zaten devir de  değişti ya..Erkekler bayan bayanlar erkek oldu...
Bir gece yattım uyumak için ama o kadar yorulmuşum ki, beyin yorgunluğu, uyuyamıyorum.
Her yer sessiz, çıt yok...
Karnımda birşey kıpırdadı,
Yazının devamı için TIK'layın...

Hiç yorum yok: