19.05.2008

Beyaz T-shirt 'ü Yeniden Yaratmak


Hep bebeklere olmaz ki! Biraz da anneler kendilerine çalışsınlar değil mi!
Oldum olası çok düz, hareketsiz giysiler giyemem, kendime yakıştırmam. Hep bir özelliği olsun, bir yeri değişik olsun isterim.
İşte hediye gelen bu sade beyaz t-shirt'e neler yaptığımı anlatacağım.
Günlük giymek için mükemmel oldu.

Yapılışı:

  • T-shirt'ün önüne bir kadın figürü çizmek istedim. İnternetten bu fügürü buldum.
  • Ekrana bakarak bir kağıda çizdim.
Siz eğer serbest el çizemezseniz, yapmak istediğiniz kadar ekranda resmi büyütün. Kağıdı ekrana koyup kopya çekin. Print ettirmekten daha kolay ve çabuk oluyor:)

Kağıdı t-shirt'ün içine bir yere yerleştirdim, iğneledim ve suya dayanıklı bir siyah kalemle (dry safe) figürün üzerinden geçtim. (Pencereye koyup daha rahat çizilebilir).

Şimdi sıra bu bayana bir etek dikmeye geldi.
  • Çok sevdiğim ama eskimiş bir fularım vardı. İyi ki saklamışım, eteği ondan yaptım ve kadın figürünün üzerine diktim.

Beyaz t-shirt'üm çok değişti değil mi!

Benimki bir denemeydi, çok değişik desenler bulabilirsiniz, kolay gelsin.

1 yorum:

Haydins dedi ki...

Ellerinize saglik cok sik ve guzel olmus..
Sevgiler.