13.03.2009

Bebek Yemekleri İçin Saklama Kapları


Kızım 6 ayında katı gıdalara geçtiğinde yanıma meyve püresini alıp, parka gidiyor ve orda yediriyordum.

Baktım ki benim mutfakta kullandığım kaplarla bu işler olmayacak. Yeni kaplar almam gerekecek.

Joker Mağazası'na gidip meyve pürelerini ya da daha sıvı yiyecekleri çantamda çaşıyabilmek için saklama kapları aradığımı söyledim.

Özellikle Metro city'deki Joker Mağazası'nın çalışanlarından çok memnunum.

Bana bu konuyla ilgili Beaba'nın kaplarını gösterdiler.



Beaba'nın bebek yemek ürünleriyle ilgile çok çeşitli ürünleri var. Ben saklama kabını ve kaşık çatallarını almıştım.

Her ikisinden de çok memnun kaldım. Özellikle plastiğinin kalitesi ve renkleri çok iyi. Saklama kabına da şu sıralarda çorba koyup direk çantaya atmama rağmen kesinlikle sızma yapmıyor.



Bu kapta da dışardaysanız ve birden çok öğünde süt mama yapacaksanız, her öğün için ölçerek ayrı kaplara koyuyor ve sütle karıştırabiliyorsunuz. Ben almamıştım ama annelere kolaylık sağlayabilir.

Kesinlikle Beaba ürünlerini yeni annelere öneriyorum.

1 yorum:

cimcime dedi ki...

Güzel blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, selamlar.