13.03.2009

Mohini Çocuk Alışveriş Merkezi


Geçen Cuma Ankara'dan Ela'nın kuzeni, anneannesi ve dedesi geldi. Hep beraber bizim önceden gittiğimiz ve çok beğendiğimiz Mohini'ye gittik.

Mohini, benim Etiler'deki eski iş yerimin çok yakınındaki Updown'un yerine açılmış. Çok da iyi olmuş. Atıl duran koca bir bina böylelikle değerlenmiş. Dekorasyonu, genel kullanımların tasarımı çok iyi olmuş. Her şey çocuklar ve bebekler için düşünülmüş.

Mohini isminin nerden geldiğini merak edip araştırdığımda; Hindistan'dan Türkiye'ye ilk kez gelen filin adı olduğunu öğrendim.

İçinde, giysi, oyuncak mağazaları, sinema ve tiyatronun yanında büyük çocukların çalışıp birşeyler yaratabilecekleri atölyeler var.

Gitmek için krokisi var mı diye interneti araştırdığımda, baktım ki size en güzel ben tarif edebilirim:




Arabanızla giderseniz:

Etiler Akmerkez'i geçince sağda Mc Donald's var. Hemen yanından sağa dönüp o sokağa arabanızı park edebilirsiniz. Mohini 50 mt ilerde solda olacak. Ya da Mc Donalds'dan sağa dönüp ilk sol yaparsanız ilerde sağda özel kapalı park yerine park edebilirsiniz. Bildiğim kadarıyla paralı bir park yeri.

(Krokideki kırmızı yolun tarifi)

Otobüsle giderseniz:

Bineceğiniz otobüsün Nispetiye Cadde'sinden geçmesi gerekiyor. Akmerkez durağından sonraki Mc Donald's durağında inip hemen sağa dönerseniz ilerde solda Mohini'yi görebilirsiniz. 59R ve 59N otobüsleri sizin için uygun olacaktır.

Ben en çok Hokus Pokus oyuncak mağazasını ve Taygatoys'u beğendim.

Hokus Pokus'un vanilya kokan çok kaliteli bebekleri, Taygatoys'un da organik ahşaptan anti alerjik oyuncakları var. Her ikisi de internetten satış yapıyor.

Evdeki tüm çocuklu annelere gitmelerini tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok: