13.03.2009

Bisküvi Yapalım


Bu sabah aradım buldum bu tarifi.

Kızım uyuyunca yapmaya başlayacağım. 5 gibi de bir arkadaşım gelecek. Çayın yanında hoş olur diye düşündüm.

Kızıma da çok abartmadan yediriyorum. Yoksa yemek öğününde de böyle şeyler yemeği tercih edecek. Bir yere çıktığımızda, parka ya da sabah bir alış veriş merkezine gittiğimizde ara öğün olarak yediriyorum.

Elinde tutup yemek çok hoşuna gidiyor.

Okuldan dönen açıkmış çocuklara hazırda bulunması iyi olur sanırım.

Siz de yapmak isterseniz;

Malzemeler

1paket margarin,

3bardak un,

1fincan pudra şekeri,

1fincan pirinç unu,

1paket vanilya

Yapılışı

Margarini, pudra şekeri, pirinç unu ve vanilyayla yoğurup yavaş yavaş unu ekleyin ve yumuşak bir hamur yapın. Borcama yayın 20dk dinlendirin ve 170derecede pişirin. Dilimleyerek servis edin.

Tarifi afiyet olsun'dan aldım.

Hiç yorum yok: