18.03.2008

Dekorasyon ve Tasarım Fuarı

Geçen hafta sonu radikal bir fikir değişikliğiyle ailece fuara gittik. Ben mesleğimin verdiği karşı konulmaz arzu ile kızımın bu tarz yerler için küçük olması arasında gidip geldim. İçeride çok kalmamak üzere gitmeye karar verdik.

İzlenimlerimi sizinle paylaşmak istedim.

Fuar 1

En çok bu stantda durakladık. Cahide Erel seramik ve cam sanatçısı. İşleri mükemmel. Bana iki tane CD verdiler, her birine bakmaya doyamıyor insan. Bu ürünün adı Yaşam Çiçeği, her birinin de öyküsü var.



Stanley Kids

Stanley Kids Fatih Kıral Mobilya'nın getirdiği bir markaymış. Ben de fuarda öğrendim. Bebek ve çocuk mobilyası almayı düşünüyorsanız bence bakmanız gereken bir mağaza.

Estetik Decor

Estetik Decor'la geçen hafta tanıştım. Mağazanın önünden geçerken beni bir büyü içeri çekti. Çok güzel ev aksesuarları var. Ofisinize de koyabileceğiniz harika objeler bunlar.

Resimdeki kendi üretimleri olan deri panellerden yapılmış bir duvar panosu. Bu bazı yerde pano bazı yerde de yatak başı olabiliyor. Ahşap duvar panoları, deri halılar....Anlatmakla bitmiyor, yeni neler var diye merka ediyorsanız bu mağazaya gitmeniz yeterli.

Hatta kemik ve ahşaptan yüzükler kolyeler bile var. Mağazanın yeri çok kolay. Cevahir Alışveriş Merkezi'nin yanı
.Casa

Casa'nın yeni takımlarından biri bu. Bana çok romantik geldi. Metalin rengiyle beyaz çok yakışmış. Casa'nın ürünlerini her zaman takip ederim. Eviniz için mobilya almak istediğinizde Casa'ya da bakmanızı tavsiye ederim. Ürünleri kalitelidir.

Yaklaşık bir saat kaldık, kızım çok keyifle annesine katıldı. O da ilgiyle baktı her standa, herkesin çok ilgisini çekti minik konuk.

İyiki gitmişiz, tabi bir saat tasarım fuarına yetmez ama bu yılki böyle olsun. Gelecek yıl daha fazla kalabiliriz.
Bu yazı annelerin günlüğü'nde de yayınlandı

Hiç yorum yok: