29.01.2009

Anneler İçin Dudak Bakımı


Ben de dudakları yaz kış çatlayan ve çok da iyi bakamayan bayanlardanım. Hele de yoğun birisi iseniz...

Ama kendimize günde hiç olmazsa yarım saat ayırlamıyız. Ben bunu kızım uyurken yapabiliyorum.

Geçen gün tv8'de Ebruli programında bu tarifi gördüm. Çok basitti ve ben zaten aktara gidip birşeyler alacaktım.

Dudak Balmı'nın Yapılışı:

1 tatlı kaşığı Jojoba yağı

1 tatlı kaşığı portakal yağı

1 tatlı kaşığı ceviz yağı

1 yemek kaşığı vazelin

Daha ne olsun. Bunları minik bir kavanozda karıştırdım. Vazelin soğukta durduğu için oldukça katıydı, oda sıcaklığında bekletmek gerekti.

Sonuç mükemmel oldu, dudaklarıma iyi geldi. Yanımda da taşımaya başladım.

Portakal ve Jojoba'nın enfes kokusu moralimi düzeltiyor...

Yağların her biri 4 ytl, vazelin de 4 ytl. Bunu çok uzun kullanabilirsiniz.

Size de tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok: