29.01.2009

Kedi Dikelim mi?


Evet. Neden olmasın.

Benim gibi aynı anda üç iş yapan biri bile bir günde bu kediyi dikebildi.

Patronunu 10marifet'ten bulmuştum. Bir ara dikerim diye saklamıştım.

Daha çok kızıma oyuncak değil de biblo gibi olsun odasına koyarım diye düşünmüştüm.

O yüzden terzi olan kayınpederimden ceketlik kumaş artıkları almıştım.

İşte yapılışı:

pointy-kitty-pattern Patronu kestim ve kumaşın üzerine koyarak kurumuş sabunla çizdim.



Sonra o çizgilerin üzerinden kumaş koyu olduğu için beyaz iple teyelledim.

Önce kafadan başlamak üzere bütün parçaları önce teyelleyip sonra sıkı dikişle elimde diktim.



Kafasının her işi bittikten sonra gözlerini içini doldurmadan işledim.

Sonra elyafla hepsini doldurup birbirine diktim.

İşte Tatlı küçük kedimiz.

Aynısını renkli kumaşlarla da dikeceğim.

Bir terapi işi daha. Tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok: