29.01.2009

Buzdolabı Magneti Kardan Adam


Yılbaşı gecesi yemeğe gideceğimiz eve ne götürsem diye düşünürken, her yerde çılgınca alışveriş yapıldığını gördüm. O hengameye girmem mümkün değildi. Ben de evdeki malzemelerimle neler yapabilirim diye baktım.

Önceden yaptığım buzdolabı magnetlerinden yola çıkarak bir kardan adam magneti yaptım. Bir de 10 Marifet sağolsun tabi :)

Hatta iki tane yapıp birini de yemeğe gelen diğer arkadaşıma hediye ettim.

Buzdolabı magneti kardan adamın yapılışı:

Gerekli malzemeler:

Karton

Beyaz kumaş

Kullanmadığınız buzdolabı magneti

Kırmızı ip

Boncuklar

Sıcak slikon

Kartona kahve fincanının ağzından ve tabanından iki tane yuvarlak çizip keselim. Bu kartonları kumaşa koyup biraz katlama payı bırakarak keselim ama dibinden kurşun kalemle çizelim. Kartondan 3 mm küçük yuvarlak da magneti keselim. Burda iki yuvarlak ayrı ayrı değil birleşik olmalı.



Kumaşı kartona yapıştırmadan önce yüzünü işleyelim. Gözlerini boncuktan, burnunu turuncu ipten ikili trabzan örerek ve bükerek yaptım. Sonra da arkadan slikonla yapıştıralım.



Gövdesini de kartona yapıştıralım, üzerine boncuklarını koyalım. Ve magnete yapıştıralım.

Kızmızı ipten bir atkı bir de üçgen şeklinde şapka örelim. Onları da yerine slikonla yapıştıralım.

Süpürgeyi karton çantayı keserek yaptım.

Son olarak kardan adam ışıl ışıl olsun diye kenarlarına incecik slikon sıkıp üzerine parlak boncuk yapıştıralım.

Hiç yorum yok: